Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


Defekttűrő abroncsok – RunOnFlat

Defekttűrő abroncsok – RunOnFlat

 

A defekttűrő abroncsok, népiesen defektmentes abroncsok lehetővé teszik, hogy biztonságban célba érjen vagy hazaérjen utazásából.

 

Mi a Run On Flat technológia?

 

A hirtelen légvesztés az egyik legveszélyesebb jelenség az autósok életében, ezért fejlesztették ki a defekttűrő abroncsokat, mely lehetővé teszi légvesztés esetén az autós tovább jutását, haza jutását vagy a legközelebbi szervizbe jutását.

Defekt esetén akár „0” légnyomás mellett akár 80 kilométerig is képes mozgásban tartani az autót. A gumiabroncs megerősített oldalfalai képesek megtartani az autó súlyát akár az összes légnyomás elvesztése esetén is.

 

                                     

rftvsnormal.jpg

 

 

 

A Run On Flat abroncsokkal szerelt autókkal akár a nagy sebességgel közlekedő autópályán történő dúrdefekt okozta veszélyek teljesen kiküszöbölhetők. Nem kell többé attól tartani, hogy egy életveszélyes defektet kap menet közben az autónk , vagy attól tartani, hogy lekésünk egy fontos üzleti megbeszélést vagy családi találkozót. A defekttűrő abronccsal biztosan célba jut.

 

                                           

 

 

rof-tech.jpg

 

 

 

 

  

 

A gépkocsi vezetőknek több mint 70% volt már egyszer vagy többször defektjük. 25% képtelen volt kicserélni a defektes kereket, és akiknek sikerült azok sem mondhatják el, hogy élvezték ezt a műveletet. A defekttűrő abroncsokkal ez már a múlté. Biztonságban eljuthatunk egy szerviz állomásra ahol szakszerűen ki tudják cserélni a kerekünket, ráadásul helyet takaríthatunk meg mivel nincs szükség pótkereket hordani a csomagtartónkban.

 

Javítás

 

A Defekttűrő abroncsok futófelületén történő lyukadás javítható, azonban az oldalfalon bekövetkezett sérülések nem. Az egyedi megerősített rétegeknek köszönhetően a szövettel bélelt javítófolt nem alkalmazható.

 

Maximális sebesség és távolság alacsony légnyomás alatt

 

A Run On Flatt technológiás gumiabroncs arra lett tervezve, hogy legalább 80 kilométert meg lehessen tenni maximális 80 Km/h tartós sebességgel „0” légnyomás mellet. Ilyen használati körülmények között az abroncs cserére szorul, viszont ha minél kevesebbet és minél alacsonyabb sebességgel közlekedünk akkor az abroncsunk javítható marad.

 

 

Gumi gyártók defekttűrő technológia jelölések

 

Michelin: PAX, ZP (zero presure)

Continental: SSR, CS (Conti Seal)

Goodyear: EMT, ROF (Run On Flat)

Dunlop: SST, DSST, ROF (Run On Flat)

Pirelli: Runflat, r-f, Eufori@

Bridgestone. RFT (Run Flat Technology)

Defekttűrő gumiabroncs érdekel? <- megnézem